Teknisk brevkasse

teknisk brevkasse billedUanset tilhørsforhold til registre eller almindelig "statsløs" Jaguar-kører kan der altid være behov for en hurtig on-line kontakt til gode råd, når problemerne er faretruende tæt på. Ved klik på Jaguar Club of Denmark's forum får du kontakt med en klubbens fremmeste human databaser, der kan svare på alt - også om tekniske problemer og spørgsmål. Du kan også tilgå forum via hovedmenuen i toppen af siden. Man skal være registreret bruger på jaguarclub.dk for at tilgå forum. Der ligger også megen viden gemt i vort forumarkiv. Du kan også tilgå forumarkivet via hovedmenupunktet forum/forumarkiv.