Klubrepræsentation ved store arrangementer (CHGP 2016)

Jeg har lidt problemer med køleblæser og vel nok også varmeblæser i kabene. På en elller anden måde hænger det nok sammen!?!? Det fungerer på den måde at når jeg stopper en varm motor fortsætter udvendig blæser at køre, hvilket for så vidt er normalt nok. Det underlige er at blæseren i varme/ventilationsanlægget også fortsætter med at køre hvilket den ikke har gjort før. De stopper først når jeg stopper varme/aitconanlæggget ved at dreje den højre hasti gheds betjeningsknap til afbrudt. Når det er gjort kan jeg godt sætte den tilbage i den position den stod i tidligere. Jeg har en teori om at fejlen ligger i den relælignende diode pack (DAC1996) som er fastgjort på venstre inderskærm helt oppe under motorhjælmen. Men er dog ikke 100% sikker på at fejlen er her!?!? Tilsyneladende er dette relæ/diodepack umuligt at opdrive, så det er svært at tjekke. Jeg mener imedlertid at jeg på et tidspunkt har læst at en eller anden har konstrueret en anden løsning ved hjælp af et eller flere relæer. Kan bare ikke finde det igen. Nu er det så jeg spørger her, om det skulle være et lyst hoved der havde en løsning på problemet!?!? Venter spændt på et svar..................

Like det på Facebook, +1 på Google, Tweet det eller del dette emner på andre markerende websites.
  • Der er ikke fundet nogen svar på dette emne.
Du har ikke adgang til at svare på dette emne.
Powered by CjForum

Jaguar Club of Denmark · Rørskærsvej 24, 2820 Gentofte, CVR 57808268
Bank: Reg.nr.: 8125 Kontonr. 0005924383Titlebill

 

logo dankort logo mastercard Handelsbetingelser for JCD Shop.