Klubrepræsentation ved store arrangementer (CHGP 2016)

Hej Alle kloge hoveder. Ved ikke om du kan hjælpe mig, men jeg forsøger at forklare. Min V12 fra 1995 som jeg har haft i en årrække og er vældig begejstret for giver mig lidt problemer med aut. gearet. det er en GM4L80E gearbox, den samme som på de 6 cyl. kompressormodeller. Der sker det at ved koldstart, at efter 3-800 meters kørsel, så går den i fejlmodus, DVS. lampen for gearfejl tænder og den kører fast i 2. gear. Jeg kan så sætte i frigear, stoppe motoren, genstarte  . . derefter kører bilen fint resten af dagen, eller til den er blevet rigtig gennemkold. Har skiftet olie og filter uden resultat. Det skal siges, at det hat stået på et par år nu, men nu syntes jeg at det måske var på tide at forsøge at gøre noget ved det. Har du en ide, eller kender du måske en som kan hjælpe mig på rette vej ser jeg frem til dette???  Bliver måske nød til at gå til en proff. men ville godt (som sædvanlig) lige prøve først selv Mvh. Per. :-)

Like det på Facebook, +1 på Google, Tweet det eller del dette emner på andre markerende websites.
  • Der er ikke fundet nogen svar på dette emne.
Du har ikke adgang til at svare på dette emne.
Powered by CjForum

Jaguar Club of Denmark · Rørskærsvej 24, 2820 Gentofte, CVR 57808268
Bank: Reg.nr.: 8125 Kontonr. 0005924383Titlebill

 

logo dankort logo mastercard Handelsbetingelser for JCD Shop.