Klubrepræsentation ved store arrangementer (CHGP 2016)

Tak for Kims glimrende artikel i sidste nummer af Jaguaria om kølesystem. Gælder termostatproblemerne alene v8'erne eller også min lille model?

Jeg har desuden et problem, som mit aut. værksted ikke kan løse: Pludselig fortæller displayet at der mangler kølervæske, men det gør der ikke. Alarmen afblæses også efter nogen tid, men der kan gå en time. Det sker flere gnge daglig. 

Værkstedets diagnoseudstyr peger på ekspansionsbeholderens giver for alarmen. En udskiftning af beholder med giver fjerner problemet, men efter nogle uger er den gal igen. Man har forsøgt at sætte en "lus" hen over den elektriske del af beholderen. Herefter ingen problemer, men så heller ingen alarmfunktion. Konklusionen er at der er et spøgelse i min bil. Morsomt, men ingen løsning. Beholder med giver er skiftet endnu en gang med samme resultat. Nu kan jeg vælge mellem at have en lus i systemet og ingen kølevandsalarm eller at køre rundt halvdelen af tiden med en kølevandsalarm, jeg ikke kan stole på, og som blokerfer for alle andre alarmer i displayet. 

Er der nogen, der har en god ide? Jeg vil være taknemmelig for en løsning

Med venlig hilsen

Sten Asboe

medl. 5394. Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

 

Like det på Facebook, +1 på Google, Tweet det eller del dette emner på andre markerende websites.
  • Der er ikke fundet nogen svar på dette emne.
Du har ikke adgang til at svare på dette emne.
Powered by CjForum

Jaguar Club of Denmark · Rørskærsvej 24, 2820 Gentofte, CVR 57808268
Bank: Reg.nr.: 8125 Kontonr. 0005924383Titlebill

 

logo dankort logo mastercard Handelsbetingelser for JCD Shop.