Pølsegilde på Springforbis parkeringsplads

Trængsel ved foderbrættet. Duften af ristede pølser lokker altid sultne maver til fra nær og fjern.
Det var nu 21 gang Jaguarklubben mødtes med Volvo P1800 klubben på Springforbis
parkeringsplads. Den var en aften kronet med et solskinsvejr, som fik lokket rekord mange
Volvo P1800 og Jaguar biler ud. I år kunne vi tælle en Aston Martin, fire Austin Healeys, 13
Volvo P1800 og 19 Jaguar biler. Ud over det gode vejr var der på forhånd også lokket med
pølser på grillen, og her kunne de fremmødte udvise en rekordstor appetit – i alt blev der
fortæret 96 pølser med brød og tilbehør – tilberedt af min datter Astrid og undertegnede.

Grillmesteren og Levnedsmiddelkontrollens udsendte kontrollant har fuldstændig styr på grillerne.
Stemningen var i top – fyldte maver gavner humøret. Hertil var der bagefter udsigt til den
sædvanlige dessert – nemlig en is i Vedbæk havn. Alt i alt en dejlig og hyggelig aften med
stort fremmøde.
Billeder: Inge Lindgren Petersen. Tekst: Mads Seyer-Hansen
